MetaMandy Mobiel – inzameling rolstoelbus start binnenkort

Hoewel het met Mandy naar omstandigheden goed gaat en ze onlangs haar 21e verjaardag heeft gevierd, is het moment toch aangebroken om te investeren in een aangepaste auto. Dit maakt het voor haar en haar ouders op termijn makkelijker en veiliger om haar te vervoeren. Aangezien deze auto kostbaar is (circa 30.000 euro) hebben we een plan bedacht om deze te laten sponsoren door een ieder die de stichting een warm hart toe draagt.

Wat we van plan zijn is om via diverse kanalen te proberen geld in te zamelen, namelijk: Via een Vrienden van MetaMandy programma op de website www.stichtingmetamandy.nl, via inzamelingsacties op Facebook en via sites zoals doneeractie.nl

Deze activiteiten gaan we voor het eind van het jaar starten. Binnenkort hierover meer!

Als het ons lukt de auto in zijn geheel gesponsord te krijgen zijn we niet alleen dolgelukkig, maar kunnen we met het geld dat eventueel overblijft via Metakids onderzoek naar MLD en andere stofwisselingsziekten ondersteunen.

Mandy op haar 21e verjaardag – september 2022