Dankzij activiteiten 10.000 euro binnen!

Dankzij de doneeractie voor Mandy die nog altijd loopt (Help gezin met rolstoelauto voor zieke Mandy | Crowdfunding | Doneeractie.nl) De Bingo van afgelopen vrijdag 18 november en wat we al binnen hadden van eerdere acties hebben we nu de grens van 10.000 euro bereikt!

Bij de doneeractie staat de teller inmiddels 5.255 euro en bij de Bingo van afgelopen vrijdag 18 november bij Smakelijke Boel hebben we 2.285 euro opgehaald voor Stichting MetaMandy. We danken Jessica Brinkmeijer voor de organisatie van de Bingo, Vince Collet voor zang en alle bedrijven en organisaties uit Almere die belangeloos producten hebben gedoneerd, zoals RitualsAlmere, Reality-Mode, By Maggie, PediPure, Livas Fashion, Siempre Almere Official, Chocolaterie Smikky, Stricker Rozen Almere, Oliebollenkraam Van den Houten, Bed Beddings, The Beauty Bar, Feelgoodpoint, VIEW Almere. In het voorjaar gaan we dit weer herhalen!

Laat een reactie achter