Oud & Nieuw

We tellen de dagen van 2021 af en gaan op naar het nieuwe jaar 2022.

2021 was het jaar waarin we de stichting hebben opgericht, officieel op 26 februari 2021 (met dank aan notaris Nieuwdam te Dronten). Daarna zijn we hard aan de slag gegaan, samen met Kersvers Digital, om een eigen website te maken die in oktober van 2021 het levenslicht zag. Wil je meer weten over Mandy, haar verhaal en haar ziekte MLD neem dan vooral een kijkje op deze site. 2021 was daarmee echt het jaar van het vormgeven van de stichting, de basis op orde krijgen.

In 2022 willen we ons meer gaan richten op het betrekken van onze volgers, zoals we nu al hebben op Facebook, Linkedin en deze website en mogelijk op het organiseren van activiteiten. We zullen ook proberen regelmatig berichtjes te schrijven over wat we van plan zijn en hoe het met Mandy gaat.

Wat betreft een update van Mandy: met Mandy gaat het, naar omstandigheden, goed. Ze gaat naar speciaal onderwijs, De Aventurijn en mag daar tot september 2022 naar toe blijven gaan. Dan is zij 21 jaar en zal zij naar andere opvang gaan, dagbesteding. Haar ouders, Saskia en Nick, zijn nu bezig om zich te oriënteren wat leuk voor haar is en wat bij haar past. Naast school gaat Mandy nu ook twee dagen per week naar stage bij Spotlight en Inhout. Ze doet een middag in de week leuke dingen met Siita,  echte meiden dingen zoals maskertjes opdoen, bloemen plukken, high tea-en enz. En elke week een middag is Mandy met Leila en gaan we wandelen, iets lekkers bakken of samen fietsen. Elke maand logeert ze een keer bij Gabriëlla en Quincy en ook gaat ze eens per maand een weekje weg in een huisje met allemaal vrienden en vriendinnen en begeleiding van Wallyzorg. Daar geniet ze altijd zichtbaar van en dat is heel fijn voor haar en ook haar ouders en zusje Verren om te zien.

Namens Mandy, danken wij jullie allemaal voor de interesse voor de stichting en het steunen van de stichting en zien jullie allemaal graag hier weer terug in het nieuwe jaar! Een mooi en gezond 2022 voor iedereen!

1 reactie op “Oud & Nieuw”

1. Leuk dit berichtje, en ook nuttig want vanwege Corona zien we Mandy niet zo vaak als we, haar oma en opa, wel zouden willen. Het is fijn dat Mandy zo’n uitgebreid dagprogramma heeft en dat zoveel lieve mensen hun best doen om haar een een fijne tijd te bezorgen. Ze heeft gelukkig een vrolijke natuur, en Mandy te zien lachen maakt ons ook blij want deze vorm van communiceren is er dan toch maar.
    We hopen dat we Mandy gauw weer een stevige knuffel kunnen geven. Maar voorlopig houden we het bij duizend kushandjes!
    Oma Jean en opa Roel

Laat een reactie achter