Effectieve training vitaliteit

Voor een enthousiaste en geïnteresseerde groep gaven Kirsten Lyklama en Marlies van Gendt op zaterdag 7 oktober 2023 een training over vitaliteit: ken je zelf en zit goed in je vel. Zij deden dit geheel belangeloos voor onze stichting, grandioos. Dennis Kleefman van De Kleef stelde zijn trainingsruimte in Mijdrecht ter beschikking en de bijbehorende faciliteiten. De training was een mooie afwisseling van theorie, bijvoorbeeld de 7 habits van Stephen Covey, toepassing in de praktijk met oefeningen en uitwisseling in de groep of in tweetallen. We sloten de dag af met veel energie en persoonlijke uitdagingen op het fysieke, geestelijke, sociaal emotionele of spirituele vlak en een mooie opbrengst voor onze stichting. Dank jullie wel Kirsten, Marlies en Dennis!