DOEL GEHAALD: ROLSTOELBUS VOOR MANDY EEN FEIT !!!

Dankzij alle donaties van vrienden, familie, de gemeente Almere, bekenden en soms ook onbekenden is de rolstoelbus voor Mandy een feit geworden. Vrijdag 26 mei heeft een blije Mandy de nieuwe rolstoelbus samen met haar ouders opgehaald bij Bierman in Nieuw-Vennep. BEDANKEN dan ook iedereen van harte die ons heeft gesteund via een (maandelijkse) donatie op onze site en de 174 donaties die wij mochten ontvangen via onze actie op Doneeractie.nl, de bijdragen naar aanleiding van trainingen en de bingo.

In het bijzonder willen we alle organisaties bedanken die belangeloos soms grote bedragen hebben geschonken aan onze mooie stichting: Global Transport Amsterdam BV, Vastgoedlink BV, InHout Almere, Bontenbal Infra, Nestr Smart Finance, ASVG, Property Invest Amsterdam, Brouwer Watersport, Roadbuilders BV, Classicus, de Kleef van Dennis Kleefman die belangeloos trainingen gaf en de bijdragen van cursisten aan de stichting doneerde en Jessica Brinkmeijer die de bingo organiseerde. Bedrijven uit Almere schonken producten en pakketten als prijs voor de bingo, de opbrengst ging ook naar de stichting.

We laten snel weer iets van ons horen rondom nieuwe doelen om het leven van Mandy en haar familie zo aangenaam mogelijk te maken.

Laat een reactie achter